Skip to content

Zdrowie populacji

8 miesięcy ago

1072 words

Wspólnym celem liderów polityki zdrowotnej na poziomie rządu stanowego w Stanach Zjednoczonych jest promowanie zdrowia i dobrostanu wszystkich populacji w największym możliwym stopniu w ramach stałych ograniczeń zasobów. Na nasze zdrowie wpływają nasze środowiska fizyczne i społeczne, nasze geny, nasze możliwości ekonomiczne i edukacyjne oraz, w znacznie mniejszym stopniu, opieka medyczna, którą otrzymujemy1. Liderzy państwowi rozumieją, że jako społeczeństwo wydajemy nasze niewłaściwe sposoby na złe rzeczy – kładąc nacisk na leczenie zapobiegawcze i opiekę medyczną nad usługami społecznymi.2
Państwa ponoszą odpowiedzialność za wiele czynników wpływających na zdrowie populacji, w tym na programy Medicaid, działania w zakresie publicznej opieki zdrowotnej, regulacje dotyczące ubezpieczeń komercyjnych oraz rozwój gospodarczy i edukację. A wyzwania zdrowotne, przed którymi stają państwa, wciąż rosną. Pacjenci o wysokich kosztach, o wysokiej potrzebie moczenia programów Medicaid; więzienia stały się de facto systemami leczenia zaburzeń związanych z używaniem substancji; dzisiejsze zaniedbane dzieci są obowiązkami państwowymi jutra; rodziny o niskich i średnich dochodach borykają się z rosnącymi świadczeniami opieki zdrowotnej; a wymagania starzejącego się społeczeństwa coraz częściej opodatkowują rodziny, systemy opieki zdrowotnej i społeczności.
Nawet kiedy Kongres debatuje nad przyszłością ustawy Affordable Care Act (ACA), urzędnicy państwowi współpracujący z nowymi przywódcami federalnych władz wykonawczych, głównie w ramach Departamentu Zdrowia i Usług Społecznych (HHS), mogą zrobić wiele, aby odpowiedzieć na te wyzwania. Rozumiejąc potrzebę zapewnienia konkretnych wytycznych dla federalnej polityki zdrowotnej w celu poprawy zdrowia populacji, organu zarządzającego Grupy Państw Reformujących, ponadpartyjnej grupy liderów polityki zdrowotnej z organów wykonawczych i ustawodawczych rządów państwowych zwołanych przez Fundusz Miliardowy, opracował agendę dla nowej administracji, w której zaproponowano kilka inicjatyw w zakresie polityki zdrowotnej, które udokumentowały apelację o odroczenie, są poparte dowodami i są możliwe do osiągnięcia bez nowych przepisów.

Koncepcje i propozycje dotyczące polityki.
Sugerujemy kilka sposobów (patrz tabela), że urzędnicy państwowi i federalni mogliby systematycznie reagować na wyzwania zdrowotne, przed którymi stanęły Stany Zjednoczone, uznając polityczną i techniczną złożoność zadania oraz przyrostowy charakter postępów politycznych i omijając ideologiczną retorykę w dużej części obecnej debaty politycznej.
Uważamy, że przywództwo Medicare w polityce reformy płatności za pośrednictwem dostawców poprzez działania Centrum ds. Medicare i Medicaid Innovation (CMMI) oraz cele sekretarza HHS w zakresie przyjęcia metod płatności opartych na wartościach3 powinny być kontynuowane. Centra Medicare i Medicaid Services (CMS) mogą również zapewnić konkretne wytyczne dla państw wyjaśniających, w jaki sposób zaangażować Medicare w lokalne działania reformatorskie w zakresie realizacji dostaw, w tym podejścia oparte na wspólnych oszczędnościach. Podobnie, państwa mogą stosować jasne wytyczne dotyczące korzystania z funduszy administracyjnych Medicaid w celu wsparcia planowania, wdrażania i nadzorowania reformy systemu dostaw całościowego, a także inwestowania w praktyki oparte na dowodach w celu poprawy jakości i obniżenia kosztów.
Wyrównanie płatnika ma kluczowe znaczenie w systemie wielowarstwowym, ponieważ żaden płatnik nie stanowi wystarczającego udziału w przychodach dostawcy, aby zmienić zachęty ekonomiczne. Uczymy się poprzez CMMI State Innovation Models Initiative i CMS Comprehensive Primary Care Initiative, że najlepiej jest, aby to dostosowanie miało miejsce na poziomie lokalnym, gdzie płatnicy mogą nauczyć się współpracować, a nie konkurować, na temat wspólnych wyzwań, takich jak identyfikacja populacji. priorytety zdrowotne, pomiar wydajności usługodawcy i transformacja opieki podstawowej. Ta praca wymaga czasu, zaufania i przywództwa wspieranego przez rząd. Dzięki bardziej przejrzystym wskazówkom CMS dotyczącym warunków uczestnictwa w programie Medicare państwa będą zachęcane do kontynuowania działań związanych z reformą płatności. Wysiłki te mogą przybrać formę odmian istniejących modeli Medicare, takich jak odpowiedzialne organizacje opiekuńcze lub domy opieki medycznej skupione na pacjentach. Ewentualnie, wszystkie reformy polegające na przeprowadzeniu reformy mogą obejmować innowacyjne rozwiązania dostosowane do państwowego systemu opieki zdrowotnej, takie jak stanowe lub regionalne budżety globalne.
Mimo, że mogą skorzystać z tych reform systemu dostarczania, państwowe agencje Medicaid są wstrząśnięte zdolnościami zarządzania, które nie nadążają za złożonością programu: rotacja przywództwa jest wysoka, rozwój umiejętności jest często niski, a kluczowe funkcje zarządzania są zlecane na zewnątrz. Kiedy innowacje w zakresie reformy płatności kierowane przez państwo będą korzystne dla programu Medicaid, wydaje się, że program jest odpowiedni i skuteczny, aby wspierać ich rozwój i wdrażanie.
Po drugie, HHS może przyjąć spójne krajowe strategie, które poprawiłyby interoperacyjną wymianę danych w ramach opieki zdrowotnej, w tym behawioralnej opieki zdrowotnej, poczynając od wyjaśnienia zasad dotyczących dozwolonych zastosowań danych i wymiany danych dotyczących usług w zakresie zdrowia psychicznego i zaburzeń związanych z używaniem substancji. Rząd może opracować spójne podejście, które ułatwi państwom dostęp do danych dotyczących opieki zdrowotnej na temat rezydentów państwowych w ramach programów federalnych, z odpowiednimi zapewnieniami dotyczącymi prywatności i bezpieczeństwa. Jeśli system realizacji ma zostać zreformowany, klinicyści, płatnicy i pacjenci muszą mieć możliwość udostępniać rzetelne informacje kliniczne i administracyjne. Rząd federalny może przypisać odpowiedzialność za osobę lub biuro do współpracy z państwami i dostawcami technologii informatycznych w celu usunięcia barier politycznych i promowania kompatybilności kluczowych danych dotyczących zdrowia publicznego i komunikacji w ramach różnych programów zdrowia publicznego i źródeł finansowania. Chociaż dokonywane są ulepszenia, państwa i lokalne zespoły płatników-dostawców również potrzebują szybszego i łatwiejszego dostępu do federalnych danych Medicare i Medicaid w celu planowania i pomiaru skuteczności lokalnych polityk. Trzeci system CMS może zachęcać państwa do opracowywania i uczestnictwa w modelach zdrowia populacyjnego, które przekrojowe w zakresie ubezpieczeń i źródeł płatności. Mogłoby to pozwolić państwowym funduszom Medicaid na wykorzystywanie ich w działaniach na rzecz promocji zdrowia, nawet jeśli nie są to usługi świadczone w ramach Medicaid lub rozliczane na podstawie konkretnych beneficjentów, jeśli są częścią zorganizowanego, multistakeholder, stanowego lub regionalnego planu poprawy zdrowia populacji .
[więcej w: olej rzepakowy surowy, morsowanie jak zacząć, zespół marfana objawy ]