Skip to content

Perspektywy lekarzy na temat uchylenia ACA

8 miesięcy ago

1009 words

Niedawne wybory Donalda Trumpa na prezydenta USA stworzyły znaczną niepewność co do przyszłości polityki zdrowotnej USA. Nadchodząca administracja przesłała mieszane sygnały o ustawie o przystępnej cenie (ACA) – obejmując niektóre aspekty prawa podczas kampanii przeciwko niej i zobowiązując się do jej uchylenia. Przepisy, które mogą zostać uchylone lub zmienione, a także nowe zasady, które mogą zostać uchwalone, wciąż nie są znane.
Perspektywy lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (PCP) dotyczące potencjalnego uchylenia ACA są ważne dla informowania debaty publicznej, biorąc pod uwagę centralną rolę PCP w systemie opieki zdrowotnej. Pacjenci najprawdopodobniej utrzymują długotrwałe relacje ze swoimi PCP i polegają na nich, aby pomóc w podejmowaniu decyzji związanych ze zdrowiem, które wpływają na ich koszty opieki zdrowotnej, jakość opieki i wyniki. Co więcej, zwolennicy uchylenia ACA, w tym kandydat na sekretarza ds. Zdrowia i usług ludzkich, Tom Price, twierdzili, że prawo nakłada nadmierne obciążenie na lekarzy.1 Chociaż wiele wiadomo na temat publicznej opinii na temat ACA, mniej jest wiadomo o postawach lekarzy wobec reformy służby zdrowia i jej potencjalnym uchyleniu.
W ankiecie przeprowadzonej między styczniem a marcem 2015 r. PCP podzielono, przy czym około połowa miała korzystny pogląd na prawo (48%), a druga połowa – na niekorzystne (52%). 2 Większość stwierdziła, że ​​zaobserwowała wzrost liczba Medicaid lub nowo ubezpieczonych pacjentów, bez zmniejszenia ich zdolności do zapewnienia wysokiej jakości opieki.
Biorąc pod uwagę, że sytuacja polityczna i polityczna zmieniła się dramatycznie w kolejnych miesiącach oraz że lekarze zdobywają więcej doświadczenia z postanowieniami ACA, przeprowadziliśmy ankietę, pocztą, na temat PCP od grudnia 2016 r. Do stycznia 2017 r. W celu oceny ich perspektyw na ACA oraz konkretne opcje polityczne przedstawione w niedawnej debacie publicznej. Tysiąc lekarzy, w tym lekarzy przeszkolonych w zakresie chorób wewnętrznych, pediatrów, geriatrów i lekarzy rodzinnych, zostało losowo wybranych z pliku Masterfile American Medical Association (AMA), który zawiera informacje na temat członków AMA, a także osób niezrzeszonych. Lekarze otrzymali do dwóch mailingów i rozmowy telefonicznej, z opcją wypełnienia ankiety online. W pierwszej wysyłce podano zachętę w wysokości 2 USD. Ogółem w badaniu wzięło udział 426 lekarzy. Po wykluczeniu nieodpowiednich lekarzy nasz skorygowany wskaźnik odpowiedzi wynosił 45,1%. Nasza ankieta ma kilka ograniczeń: brak odpowiedzi może ograniczyć uogólnienie wyników, a PCP mogą mieć poglądy, które różnią się od poglądów innych lekarzy, z uwagi na różnice w przynależności politycznej według specjalności.3
Stwierdziliśmy, że w odpowiedzi na pytanie: Co chcielibyście, aby twórcy polityki federalnej zrobili z Ustawą o przystępnej cenie? 15,1% PCP wskazało, że chcą, aby ACA została uchylona w całości. Odpowiedzi różniły się w zależności od zgłaszanej przez lekarzy przynależności do partii politycznych; żaden Demokraci nie chcieli uchylić ACA, a 32,4% Republikanów. Wśród lekarzy, którzy zgłosili głosowanie na Trumpa, tylko 37,9% chciało uchylić ACA w całości. PCP rzadziej niż ogół społeczeństwa chciały, aby prawo zostało uchylone. Ankieta przeprowadzona w Kaiser Family Foundation, przeprowadzona po wyborach, która wykorzystała opcje pytań i odpowiedzi podobne do tych w naszej ankiecie pokazała, że ​​26% ogółu społeczeństwa chce uchylenia prawa w całości4.
Zapytani o aspekty ACA, jakie obecnie istnieją, lekarze, z którymi przeprowadziliśmy ankietę, prawie powszechnie poparli przepisy rynku ubezpieczeniowego, które zakazują towarzystwom ubezpieczeniowym zaprzeczania pokryciu lub obciążania wyższych cen na podstawie wcześniejszych warunków (95,1% stwierdziło, że zakaz był . bardzo ważne lub nieco ważne dla poprawy zdrowia populacji USA). Istniało również silne poparcie dla innych kluczowych przepisów prawa, w tym umożliwienia młodym dorosłym pozostania w planie ubezpieczeń ich rodziców do 26 roku życia (87,6%), zapewniając ulgi podatkowe dla małych przedsiębiorstw (90,8%) i ulgi podatkowe dla osób fizycznych (75,2%) i rozszerzenie Medicaid (72,9%). Mniejsza część – nieco mniej niż połowa – faworyzowała podatki dla osób, które nie nabywają ubezpieczenia (49,5%).
Zarówno wśród lekarzy, jak i ogółu społeczeństwa istnieje duża rozbieżność w poparciu przepisów, które pozwalają ludziom uzyskać ubezpieczenie bez poszanowania istniejących warunków i mechanizmów zapewniających, że zarówno osoby zdrowe, jak i chore, podejmują ubezpieczenie4. Wyniki te wskazują na istotną potrzebę edukowanie pracowników służby zdrowia i społeczeństwa na temat zasadniczej nierozerwalności tych przepisów: polityka, która nie uwzględnia niekorzystnej selekcji, prowadziłaby do zwiększonych i niemożliwych do utrzymania kosztów ubezpieczenia zdrowotnego.

Odpowiedzi ankiet PCP dotyczące potencjalnej reformy zdrowia.
Chociaż tylko 15% PCP chce uchylić ACA, prawie trzy czwarte (73,8%) opowiada się za wprowadzeniem zmian w prawie. Lekarze zareagowali najkorzystniej na propozycje polityczne, które miały zwiększyć wybór dla konsumentów, taki jak stworzenie opcji publicznej przypominającej Medicare, aby konkurować z prywatnymi planami, zapewniając ulgi podatkowe, aby umożliwić osobom, które kwalifikują się do Medicaid, wykupienie prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego i zwiększenie wykorzystania rachunków oszczędnościowych (patrz wykres). Lekarze zareagowali najbardziej negatywnie na politykę, która przełożyłaby na konsumentów dodatkowe koszty dzięki planom zdrowotnym podlegającym odliczeniu. Mniej niż połowa z nich opowiedziała się za propozycjami zmniejszenia przepisów dotyczących rynku ubezpieczeniowego (poprzez umożliwienie firmom ubezpieczeniowym sprzedaży w całym stanie), wymaganiu od państw rozszerzenia Medicaid lub rozszerzenia Medicare na osoby dorosłe w wieku od 55 do 64 lat. W ciągu najbliższych kilku miesięcy kraj rozpocznie kolejną poważną debatę na temat przyszłości amerykańskiej polityki zdrowotnej. Według najnowszych szacunków, ubezpieczenie zdrowotne prawie 30 milionów osób może być zagrożone, jeśli krytyczne elementy ACA zostaną zniesione, a rynek ubezpieczeń grupowych zostanie zakłócony.5 Jako że politycy rozważają zmiany w ACA, mogą rozważyć opinie PCP, biorąc pod uwagę ich wyjątkową rolę w amerykańskim systemie opieki zdrowotnej. Stwierdziliśmy, że PCP mocno popierają kluczowe elementy ACA, które umożliwiają osobom fizycznym uzyskanie ochrony ubezpieczeniowej, a także bardzo nieliczne wsparcie uchylające prawo.
[patrz też: skierowania do sanatorium ze zwrotów, zespół williego pradera, aparat stały zamki metalowe ]